Alla inlägg under maj 2010

Trulsa vårbadade i veckan som gick med matte Edit vid Maltesholmsbadet,

så här såg det ut! Nu ska vi skaffa lina och sele så att Trulsa kan få simma ut

och hämta roliga apporter!

 


Vad lurar i vassen? 


 

Trulsa spanar....



Kalla fötter!  

Penny är lyckligen parad och valpar väntas förhoppningsvis i början av juli!

Var och fikade hos uppfödarekollegorna tillika goda vännerna Helene och Stefan Håkansson i helgen som var och passade på att låta Helge och Penny

lära känna varandra så smått... Tycke uppstod, särskild vad Helge beträffar....

  


Wow, en snygg tjej, känns som om hon börjat löpa dessutom!


  


Vad är det för en karl, verkar lite framfusig tycker jag och håller mig

lite frökenaktigt på min kant...


  


Hjälp! Tror jag drar!


  


Vilken snygg tjej!


Äsch, han kanske inte är så pjåkig ändå....


  


Kanske leka lite?


  


Stilig kille!


Nu är det dags för parning om några dagar, håll tummarna, fortsättning följer!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards