Alla inlägg under april 2013

Tre onsdagar i rad har fem wheatenägare med ackompagnerande vovvar gått kurs i massage och stretching för Anne Bubere, TÖS Hundhälsa i Södertälje.



Ann blandade teori och praktik i lagom proportioner.


 


Julia jobbar fint med Aleera.


 


Jag deltog de två första tillfällena med Pyret, sista gången fick Penny följa med, båda två uppskattade den lugnande massagen!


 


Quincy och Sylvia i sin "hörna".


 


Lotta och en fundersam Carita!


 


Helenas Lexus njuter verkligen av behandlingen!


 


Vi var alla överens om att det var en jättetrevlig kurs som tog slut alldeles för snabbt, nu ska jag inreda en liten mysig hörna i Trimrummet så att alla våra hundar kan få massage! Har redan beställt en bok på nätet för att kunna förkovra mig. Tack Ann för den trevliga kursen!


Efter tjänsteresa till Malmö följde helg.


Lite sökträning med såväl Casper som Penny, se hur fint Casper håller sökrullen!


 


.... Samt ett definitivt vårtecken i backen!


 


Pyret och jag går på hundmassagekurs i Södertälje på  onsdagskvällar, väldigt intressant och trevligt!

Bilder kommer!



Knutte och jag packade in hundarna och drog till Skåne på Påsk-helgen, i början var vädret helt OK

med lite snö som nedan, sen kom snön.....



 


 


Trevligt umgänge med familjen och Wheaten-vänner, här ovan "Winter BBQ"...


 


Herr C och flickorna P & P, fru M som vanligt någon annanstans....



Pyret vill minnas att det brukar finnas ödlor i lavendelhäcken, men knappast med sådant snötäcke?


 


Casper övervakar flocken.....



   


Stilstudie Pyret....

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards